Каталог товарів
Наша адреса
м. Запорiжжя, вул. Крива Бухта, 2
м. Kиїв, вул. Бориспільська, 7
м. Одеса, вул. Троїцька, 23
Телефони
Графік роботи
  • Пн-Пт: з 09:00 дo 18:00
  • Cб-Hд: виxідний
E-mail
Ми в соцмережах
Перейти до контактів
0 0
Каталог
Головна
Закладки
0
Порівняти
0
Контакти

Адаптери и траверси

Сортувати за:
Траверс для крана SKYRACK SR-418
Код товару: 17119
В наявності
0
1 649₴
Вантажопідйомність: 680 кг
Адаптер трансмісійної стійки SKYRACK SR-418A
Код товару: 17137
В наявності
0
3 171₴
Розміри: під діаметр штоку 28,5 мм
Розмір площадки: 340х250 мм
Траверса для вивішування двигуна SKYRACK SR-428
Код товару: 17121
В наявності
0
4 862₴
Вага: 23 кг
Вантажопідйомність: 500 кг
Довжина балки: 1500 мм
Тип2: траверси
Стенд для ремонту двигунів SKYRACK SR-415
Код товару: 17115
В наявності
0
5 496₴
Вага: 28 кг
Пристрій для стяжки пружин SKYRACK SR-422
Код товару: 17129
В наявності
0
6 976₴
Вага: 25 кг
Зусилля: 750 кг
Робочий хід: 150 мм
Розпилювач пневматичний SKYRACK SR-304
Код товару: 17105
В наявності
0
7 103₴
Матеріал корпуса: пофарбований метал
Об'єм бака (л): 24 л
Зусилля віджиму: 6-8 атм
Максимальний тиск на виході: 6 атм
Пристрій для стяжки пружин SKYRACK SR-423
Код товару: 17131
В наявності
0
10 147₴
Зусилля: 1000 кг
Робочий хід: 325 мм
Діаметр стискуваної пружини: 100-255 мм
Пневмогідравлічний насос SKYRACK SR-953
Код товару: 17153
В наявності
0
11 416₴
Вага: 7.5 кг
Максимальне зусилля тяги: 10000 кг
Ємність (л): 70 л
Робочий тиск повітря: 6-10 атм
Максимальна витрата повітря: 200 л/хв
Вага: 37 кг
Живлення: 220В/50 Гц
Розміри (Д×Ш×В) (мм): 380x450x470 мм
Час вимірювання: 0-20 хв
Ємність мірної колби (6 шт.): 140 мл
0
52 084₴
Максимальна температура нагріву: 110ºС
Розміри (Д×Ш×В) (мм): 120х80х180 см
Діаметр: 121 мм
Кількість всмоктуючих шлангів: 1
Двигун: 220В
Траверсу 15 т PRO138
Код товару: 17254
В наявності
0
73 358₴
Довжина: 950 мм
Країна виробник: Італія
Вантажопідйомність: 15 т
Робоча ширина (мм): 100
0
105 700₴
Вага: 45 кг
Діапазон робочих температур: от -5 до 35 °C
Живлення: 220В/50 Гц
Швидкість обертання: 98 об/хв
Биття диска, не більше: 0.005 мм

Адаптери та траверси: розширення можливостей підіймального обладнання для ремонту авто

У зоні підйому автомобіля звичайних лап підіймача або платформи домкрата часто не вистачає, особливо коли треба знімати агрегати чи працювати з підрамником. Саме тут у роботу вступає адаптер у парі з різними видами траверс, які розширюють можливості базового обладнання. Вони працюють як перехідні елементи та опорні балки, створюють додаткові точки фіксації й допомагають розподіляти навантаження на кузов чи раму.

Такі рішення використовуються в автосервісах, гаражах, мобільних ремонтних зонах, де потрібні надійні опори під силові елементи. Траверси двигуна часто поєднують зі стійками й домкратами: балка спирається на борти моторного відсіку, а агрегат підвішується на гачки чи ланцюги. Адаптери стійок, своєю чергою, змінюють форму опорного майданчика, підлаштовують його під лонжерони, балки, поперечки підвіски. Завдяки цьому знижується ризик просідання, перекосу кузова й раптового зміщення машини.

Як траверси підвищують безпеку підйому та демонтажу

Коли ремонт пов’язаний зі зняттям коробки передач або підрамника, без грамотно встановленої траверси безпечна робота практично неможлива. Опорні балки беруть на себе вагу агрегатів, поки автомеханік від’єднує кріплення й комунікації. Вузол спирається на кілька точок, а навантаження рівномірно розноситься по конструкції.

Переваги, які дає використання траверс у підіймальній зоні:

  • правильний розподіл робочого навантаження завдяки опорній балці й кільком точкам опори;

  • стабільна фіксація двигуна чи коробки під час демонтажу, без раптових перекосів і просідань;

  • захист кузова від вм’ятин, коли замість імпровізованих підкладок працюють штатні траверси домкрата й стійок;

  • можливість виконувати складні операції з агрегатами одному майстру, без тимчасових опор.

Після встановлення траверси підйому двигуна чи коробки механік отримує впевненість, що агрегат не «поїде» вбік у найвідповідальніший момент. Для рамних авто зручно використовувати балки з регулюванням ширини захвату: вони підлаштовуються під геометрію рами й забезпечують рівномірну опору. На легкових машинах популярні компактні поперечні балки, які лягають на край крила й несуть вагу двигуна в процесі роботи з опорами.

Експлуатація адаптерів у майстерні

Коректна експлуатація починається ще до підйому авто. Поверхня, на яку спирається домкрат чи стійка, має бути рівною, без масляних плям і сміття, що може призвести до ковзання. Після цього адаптер встановлюють на посадкове місце, перевіряють, як він фіксується, лише потім підводять опорний вузол під елемент кузова або агрегат.

Траверсу встановлюють так, щоб опорна балка спиралася на міцні частини кузова або рами, а не на тонкий метал крил та декоративні накладки. Важливо відрегулювати ширину захвату, вирівняти балку по горизонталі, виставити фіксаційні точки під підвішуваний вузол. Після цього вже можна знімати кріплення, не побоюючись різкого зсуву двигуна чи коробки.

Порівнюючи ремонт із використанням тільки домкратів і роботу з повноцінним комплектом адаптерів та траверс, різницю можна помітити одразу. У першому випадку автомобіль спирається на мінімум точок, агрегат може повиснути на шлангах і проводці, майстер працює у постійному напруженні. У другому – навантаження передбачуване, вузол підвішений на балку, підкатні стійки просто підтримують конструкцію знизу.

Догляд за траверсами нескладний: регулярне очищення від бруду й корозійних відкладень, огляд зварних швів, контроль стану різьбових елементів. При перших ознаках тріщин, помітної деформації чи люфтів краще вивести елемент з експлуатації та замінити новим. Якщо потрібно оновити оснащення або доукомплектувати підіймальну зону, зручно проаналізувати асортимент Amper.ua, підібрати варіант для типових задач та купити адаптер під уже наявні домкрати й стійки.

Розгорнути