Компресометр для бензинових двигунів
Артикул: 1621A
Все про товар
Опис
Характеристики
Відгуки
0
Питання0
Опис
Застосовується для вимірювання компресії бензинових двигунів.
Завдяки подовженому шлангу, дає змогу використовувати компресометр у важкодоступних місцях.
Манометр у гумовому кожусі, з легкочитаною кольоровою шкалою.
Стрижень із гумовим кожухом, підходить до всіх діаметрів свічок.
Застосування
Volkswagen, Mercedes-Benz, BMW, Mitsubishi, Nissan, Citroen, Opel, Peugeot, Renault, Fiat, Isuzu, Toyota, Seat, Volvo, Land Rover, Mazda, Ford.
Принцип роботи
Під час під'єднання приладу до циліндра (через свічковий отвір або отвір для форсунки) тиск подається через відкритий запірний клапан на манометр, а в моменти падіння тиску (під час руху поршня до НМТ) клапан закривається, зберігаючи тиск у трубці компресометра. Це дає можливість оцінювати тиск, який виникає в камері згоряння на дуже короткий проміжок часу. Після вимірювання тиск у трубці скидається натисканням на кнопку, і стрілка манометра встановлюється на нульове ділення шкали.
За допомогою вимірювання компресії можна визначити відразу кілька основних параметрів і показників двигуна внутрішнього згоряння:
Стан деталей циліндро-поршневої групи та газорозподільного механізму (зокрема компресійних кілець, дзеркала циліндра, клапанів, наявність пошкоджень головки та ГБЦ тощо). Однак конкретну причину витоків повітря визначити так неможливо — потрібно проводити ретельнішу перевірку, а іноді розбирання двигуна та огляд;
Вірність установленню фаз газорозподілу.
Комплектація
Манометр — 1 шт.
Алюмінієвий стрижень із гумовим кожухом — 1 шт.
Подовжений шланг — 1 шт.
Адаптери (12 мм/18 мм) — 2 шт.
Характеристики
Виробник
JTC
Манометр, діаметр
635 мм.
Стрижень, довжина
200 мм.
Шланг діаметр
14 мм.
Шланг, довжина
380 мм
Відгуки
Немає відгуків про цей товар.
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Питання та відповіді
Додайте питання, і ми відповімо найближчим часом.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.